020-2184499
Webshop Verkopen  Inloggen
Engels
  • Aanbod
  • Onze diensten
    • Webshop verkopen
    • Webshop kopen
    • Hoe werkt het platform
    • Veelgestelde vragen
    • Waardebepaling
    • Overnameovereenkomst
    • Webshopscans (due diligence)
    • Tarieven
  • Kennisbank
    • Introductie
    • Bedrijfswaardering
    • Financieel
    • Juridisch
    • Marketing
    • Overnameproces
    • Techniek
  • Over ons
    • Over WebshopOvername.nl
    • Keurmerken en kwalificaties
    • De oprichters
    • Contact opnemen
    • In de media
    • WebshopOvername Handboek
Inloggen
Webshop verkopen

Alles over Webshopovername.nl

  1. Home ›
  2. Onze diensten ›
  3. Veelgestelde vragen ›

FAQ

Hieronder vindt u de vragen die het meest gesteld worden over het gebruik van ons overnameplatform. Heeft u inhoudelijke vragen over bijvoorbeeld het overnameproces of het bepalen van de waarde van uw onderneming? Kijk dan in onze kennisbank: de belangrijkste thema's hebben we hier in detail voor u uitgewerkt. 

Heeft u een vraag over ons platform, en wordt deze niet op deze pagina beantwoord? Gebruik dan ons contactformulier of bel naar 020-2184499.

Koper

  • 1. Hoe kom ik in contact met de verkoper van een webshop?
  • 2. Waarom heb ik als koper een (betaald) account nodig?
  • 3. Wat kost het gebruik van het platform van WebshopOvername?
  • 4. Hoe stel ik vast of een aangeboden webshop een goede koop is?
  • 5. Wat moet ik doen als de verkoper niet reageert?
  • 6. Moet ik een webshop in 1 keer kunnen betalen of zijn er ook andere mogelijkheden?
  • 7. Is de aangegeven verkoopprijs een vaste prijs?
  • 8. Hoe weet ik of de aangegeven cijfers kloppen?

Account

  • 1. Hoe werkt de Geheimhoudingsverklaring?
  • 2. Wat als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
  • 3. Mijn wachtwoord resetten lukt niet, wat nu?
  • 4. Hoe kan ik mijn nieuwsbrief instellingen aanpassen?
  • 4. Waarom krijg ik een foutmelding op mijn emailadres als ik een kopers / verkopersaccount wil aanmaken?

Gebruik

  • 1. Wat houdt de verificatie exact in?
  • 2. Wie kan er bij mijn gegevens?
  • 3. Zijn mijn gegevens veilig?
  • 4. AVG

Verkoper

  • 1. Hoe meld ik mijn eigen webshop ter verkoop aan?
  • 2. Wat kost het gebruik van het platform van WebshopOvername?
  • 3. Ik wil meerdere webshops verkopen, hoe werkt dat?
  • 4. Wat is een passende vraagprijs voor mijn webshop?
  • 5. Mijn webshop heeft ook een eigen winkel en magazijn, kan ik die ook aanbieden?
  • 6. Wat doe ik met de waarde van mijn voorraad?
  • 7. Ik heb een shop gebouwd maar geen omzet, kan ik via jullie verkopen?
  • 8. Hoe bereken ik mijn daadwerkelijke nettowinst?
  • 9. Hoe kom ik in contact met kopers nadat mijn webshop te koop is aangeboden?
  • 11. Ik wil een koper extra informatie sturen, hoe doe ik dat?
  • 12. Ik krijg reacties van kopers die niets gemeen lijken te hebben met mijn webshop (niche), waarom is dat?
  • 13. Ik heb een koper gevonden, hoe stel ik een contract op?
  • 14. Mijn webshop is verkocht, wat nu?
  • 15. Ik heb mijn webshop te koop staan maar heb toch besloten zelf verder te gaan met de shop, welke actie moet ik nu ondernemen?

 

Koper


1. Hoe kom ik in contact met de verkoper van een webshop?

  1. Allereerst meldt u zich aan als ‘koper’ via het formulier op onze homepage.
  2. Vervolgens logt u in en heeft u toegang tot de eerste informatie over de betreffende webshop (w.o. de vraagprijs).
  3. Op dat moment weet u nog niet om welke shop het gaat. Hiervoor dient u de verkoper eerst om toegang te vragen tot zijn/haar vertrouwelijke gegevens.
  4. Voordat u dat kunt doen, upgrade u eerst uw account naar een full membership. Vanaf dat moment ziet u de meeste kenmerken van een profiel (netto winst etc) en kunt u contact leggen met verkopers en toegang vragen tot de vertrouwelijke gegevens. Veel verkopers geven u direct toegang tot de URL en hun NAW-gegevens. Deze profielen herkent u aan het oranje wereldbol icoontje op de aanbodpagina.
  5. Met instemming van de verkoper heeft u toegang tot alle details. Deze vindt u in uw eigen WebshopOvername account (zie de link rechts bovenaan iedere pagina). In uw account kunt u ook direct 1-op-1 berichten uitwisselen met de verkoper. Hier zit WebshopOvername niet tussen. Ga hiervoor naar de ‘Berichten’ in uw account.

2. Waarom heb ik als koper een (betaald) account nodig?

WebshopOvername is een bemiddelingsplatform: kopers gebruiken het platform om met geselecteerde verkopers in contact te komen en verkopers om met (geverifieerde kopers) in contact te komen. Het platform levert in onze visie hiermee aan zowel koper als verkoper een dienst. Om die reden is er voor gekozen om niet alle bemiddelingskosten bij één partij neer te leggen (bijvoorbeeld de verkoper), maar deze kosten te verdelen.

3. Wat kost het gebruik van het platform van WebshopOvername?

Kopers kunnen zich kosteloos aanmelden om alle publieke webshopdetails in te zien. Om vervolgens ook de vertrouwelijke gegevens (w.o. de url) op te kunnen vragen en in contact te komen met de verkoper, is een full membership (v.a. €29) vereist. Een full membership is een geverifieerd account waarmee een koper toegang kan aanvragen tot alle webshopprofielen op ons platform.

Let op: De verkoper bepaalt of toegang tot vertrouwelijke informatie wordt toegekend. Voorzie uw aanvragen dus altijd van een persoonlijke boodschap!

4. Hoe stel ik vast of een aangeboden webshop een goede koop is?

Kopers zijn op zoek naar verschillende aspecten en of een bepaalde webshop een goede koop is, kan dus echt per koper verschillen. Wij raden u ten alle tijde aan om zelf grondig onderzoek te doen voordat u tot aanschaf van een webshop overgaat. Wij hebben een checklist met belangrijke vragen opgesteld om u op weg te helpen in de verkenning van de webshop. Daarnaast is het erg verstandig om de staat van de webshop zelf te onderzoeken. Hier bieden wij een zogenaamd e-commerce due diligence pakket voor aan en u kunt bovendien via ons een webshop waardebepaling afnemen.

5. Wat moet ik doen als de verkoper niet reageert?

Op het moment dat u interesse in een webwinkel heeft en een bericht heeft gestuurd naar de verkopende partij, verwachten wij dat deze binnen afzienbare tijd terug reageert. Bedenk hierbij wel dat niet iedere verkoper dagelijks op ons platform zit. Vooral als een webshop al wat langer te koop staat, dan kan het enkele dagen duren voordat u een reactie ontvangt. Bovendien kan een verkoper een reden hebben om niet te reageren (vakantie, dicht bij een deal, .....?). Uiteraard is het wel de bedoeling dat alle contacten netjes worden opgevolgd, dus mocht u (ook na even afwachten) niets van de verkopende partij horen, dan vragen wij u om contact met ons op te nemen via contact@webshopovername.nl. Wij zullen de verkoper dan benaderen met het verzoek uw bericht te beantwoorden.

6. Moet ik een webshop in 1 keer kunnen betalen of zijn er ook andere mogelijkheden?

De financieringsmogelijkheden kunt u altijd bespreken met de verkopende partij. Zeker bij de grotere shops is het niet vreemd wanneer u de shop moet financieren met andere middelen dan alleen eigen geld. U komt samen met de verkoper overeen hoe dit wordt vormgegeven. Wij kunnen hierbij ondersteunen, indien gewenst.

7. Is de aangegeven verkoopprijs een vaste prijs?

De aangegeven verkoopprijs is een richtlijn vanuit de verkoper. In de omschrijving van de shop staat aangegeven of deze prijs inclusief of exclusief de aanwezige voorraad is. U onderhandelt zelf met de verkoper over de prijs. In hoeverre hier ruimte is, zal per webshopovername verschillen. Als de verkoper geen haast heeft en er zijn meerdere koperscontacten, dan zal er minder ruimte zijn dan wanneer een verkoper graag snel verkoopt en u de enige liefhebber bent. In hoeverre hier mogelijkheden liggen is dus vooral afhankelijk van de situatie, maar ook van het contact tussen koper en verkoper. Goed onderbouwde biedingen van een koper die zich constructief opstelt en een 'klik' met de verkoper heeft, hebben in onze ervaring de beste kans op een goede deal.

8. Hoe weet ik of de aangegeven cijfers kloppen?

Wij raden kopers altijd aan om zich goed voor te bereiken en pas een overname te doen op het moment dat u voldoende bent ingelicht. Op het moment dat u geïnteresseerd bent in het kopen van een webshop en u in overleg bent met de verkopende partij, kunt u in overleg met deze altijd inzage in de cijfers vragen. Een grondig boekenonderzoek is belangrijk (zo niet essentieel) om uit te (laten) voeren, voordat de deal een feit is. Zo’n onderzoek geeft de benodigde zekerheid over wat u overneemt en zo komt u achteraf minder snel voor verrassingen te staan. Als tussenpersoon kunnen wij dit onderzoek niet voor u uit handen nemen, maar we kunnen u uiteraard wel kosteloos verwijzen naar experts in ons netwerk.

Verkoper


1. Hoe meld ik mijn eigen webshop ter verkoop aan?

Op onze homepage kunt u zich aanmelden als verkoper. In twee stappen vragen we u om uw (bedrijfs)gegevens en een aantal belangrijke gegevens van de webshop die u wilt verkopen. Zodra u deze gegevens via het formulier heeft verstuurd, maken wij zelf een anoniem webshopprofiel op, wat u nog kunt nalezen. Het profiel komt op ons platform te staan onder ‘aanbod’, waarna potentiële kopers via ons platform (na bevestiging van geheimhouding!) contact met u kunnen leggen. Wij behandelen de gegevens die uw identiteit prijsgeven (zoals het domein van de shop) in alle gevallen strikt vertrouwelijk. U bepaalt altijd zelf aan wie u uw vertrouwelijke gegevens overlegt.

2. Wat kost het gebruik van het platform van WebshopOvername?

De basisfunctionaliteit (de 'matching' van webshopkopers en webshopverkopers) wordt aan verkopers aangeboden op basis van 'no cure no pay'. Met andere woorden: Verkopers betalen alleen wanneer ze hun webshop succesvol via ons platform hebben verkocht. Wij rekenen in dat geval 1% van de overeengekomen transactieprijs met een minimum van €299.

Voor de grotere shops hebben wij optioneel actieve verkoopondersteuning aan. Denkt u binnen deze mogelijkheid te vallen, dan kunt u dit telefonisch of via mail bij ons aanvragen. Op basis van uw gegevens, zal Sander Scholten of Karlein Lelieveld verder contact met u opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Verkopers van een webwinkel die wij als 'startup' classificeren, hebben de optie om ipv de succesfee eenmalig een vast bedrag te voldoen bij de plaatsing van hun webshopprofiel.

3. Ik wil meerdere webshops verkopen, hoe werkt dat?

U kunt momenteel nog het beste voor elke webwinkel een apart profiel aanmaken. Wilt u de shops als pakket verkopen? Vermeldt u dan de extra URL's in de omschrijving en houdt voor zaken als omzet, winst, bezoekers de totalen aan. Om een apart profiel aan te maken dient u een ander emailadres te gebruiken. Per emailadres is het dus mogelijk om slechts 1 profiel aan te maken. Achteraf kunnen wij wel meerdere profielen voor u koppelen, zodat u ze vanuit 1 account kunt beheren.

4. Wat is een passende vraagprijs voor mijn webshop?

Op de vraag naar een passende vraagprijs is jammer genoeg geen eenduidig en sluitend antwoord te geven. Wat wij zien is dat er in de markt gemiddeld genomen 2 tot 4 keer de nettowinst wordt betaald voor een webwinkel. De waarde van de voorraad wordt hier dan vaak nog apart bovenop geteld op het moment van de overdracht. Uiteraard worden leningen en overtollige liquiditeit verrekend. Om u op weg te helpen met het vinden van een passende vraagprijs kunt u de waardebepaling module gebruiken op onze homepage of WebshopOvername een waardering laten uitvoeren.

5. Mijn webshop heeft ook een eigen winkel en magazijn, kan ik die ook aanbieden?

U kunt zeker ook uw fysieke winkel bij uw bedrijfsprofiel vermelden. Het accent van ons platform ligt wel op e-commerce, dus uw advertentie heeft het meeste succes als online verkopen een (belangrijk) deel van uw verkopen omvat. Gelieve dit duidelijk in uw omschrijving naar ons toe te vermelden.

6. Wat doe ik met de waarde van mijn voorraad?

De vraagprijs die u stelt voor de shop kunt u stellen exclusief of inclusief aanwezige voorraad. In de omschrijving dient u dit aan te geven. Op het moment dat u de verkoopprijs stelt exclusief de waarde van de voorraad en u wilt deze wel mee verkopen, kunnen wij dit aangeven in de tekst van uw profiel. De daadwerkelijke waarde van de voorraad kan dan worden bepaald op het moment van de overname. In veel gevallen is dit een praktische wijze van aanbieden.

7. Ik heb een shop gebouwd maar geen omzet, kan ik via jullie verkopen?

Wij werken op ons platform met shops die omzet draaien en een historie op hebben gebouwd. We bemiddelen geen concepten die wellicht potentie voor de toekomst hebben. Deze shops kunt u echter wel te koop aanbieden via externe platforms zoals webshops-te-koop.nl of webwinkel-te-koop.nl.

8. Hoe bereken ik mijn daadwerkelijke nettowinst?

Vaak wordt er binnen bedrijven de winst verminderd met kosten die niet daadwerkelijk met het bedrijf te maken hebben. Het is voor de verkoop van belang dat u de nettowinst eerst normaliseert. Daarna is het van belang om te bekijken hoeveel uur u gemiddeld per week werkt voor de shop en uzelf een salaris voor deze uren toe te kennen. Dit brengt u wel in mindering van de nettowinst. Hierna heeft u de daadwerkelijk operationele resultaten van uw onderneming. In de kennis vindt u ook een uitgebreid artikel over het onderwerp nettowinst bepalen.

9. Hoe kom ik in contact met kopers nadat mijn webshop te koop is aangeboden?

Normaliter kunt u binnen 24 uur de eerste reacties verwachten. De kopers vragen toegang tot de vertrouwelijke informatie en URL door het ondertekenen van een Geheimhoudingsverklaring. Wanneer deze ondertekend is zult u daar bericht van ontvangen. Hierna kunnen vragen gesteld worden in de chat. Het is goed om alvast te beseffen dat het merendeel van de kopers in deze fase zal afhaken. Dat is volstrekt normaal omdat deze kopers tot dit moment niet wisten om welke webshop het gaat, dus laat u daar vooral niet door afschrikken. De overige kopers die u via de chat zullen benaderen en vragen zullen stellen zijn de potentiële kopers waarvoor de webshop interessant kan zijn en uiteindelijk tot een deal kan leiden. En u heeft maar 1 koper nodig! Wij vragen om chatcontacten goed te onderhouden en netjes af te sluiten wanneer nodig, dit houdt het contact prettig en zorgt daarbij ook voor een snellere en soepele deal vorming.

11. Ik wil een koper extra informatie sturen, hoe doe ik dat?

In de chat functie kunt u gemakkelijk extra documenten met geïnteresseerde kopers delen. Dit kan door te drukken op het paperclip icon in het chatvenster. U zult dan een oranje knop zien verschijnen boven het type venster met ‘kies bestanden’. Hiermee kunt u gemakkelijk bestanden selecteren van uw computer en verzenden naar één specifieke koper. Per keer stuurt u maximaal 2 bestanden.

Hiernaast heeft u ook de mogelijkheid om documenten aan uw profiel toe te voegen die voor alle partijen inzichtelijk zijn na ondertekening van een geheimhoudingsverklaring. Hiervoor gaat u in uw account naar menu-item ‘uploads’.

12. Ik krijg reacties van kopers die niets gemeen lijken te hebben met mijn webshop (niche), waarom is dat?

Er zijn veel kopers die webshops houden in verschillende branches, dit kan om verschillende redenen. Een van de redenen is het opvangen van seizoenseffecten op inkomsten door de verkoop van seizoensgebonden producten, daarbij kan bijvoorbeeld worden gedacht aan verkoop van badkleding of kerstlichten. Om te zorgen dat inkomsten stabiel blijven spreiden veel webshophouders hun risico en stappen in 2 of meerdere webshops die seizoenseffecten onderling opvangen. Dit is slechts één voorbeeld, er zijn nog tal van andere (economische en persoonlijke) redenen op te noemen. Sluit daarom een koper niet te snel uit en leg eerst contact via de chat-functie om te achterhalen waarom men geïnteresseerd is.

13. Ik heb een koper gevonden, hoe stel ik een contract op?

Via ons platform kunt u een standaard verkoopsovereenkomst afnemen. Het is wel van belang om te beseffen dat deze overeenkomst generiek is en mogelijk nog moet worden aangepast naar uw specifieke situatie. Is uw overname hier te complex voor? Dan heeft u de mogelijkheid om bij deze overeenkomst een review door een jurist aan te schaffen.

14. Mijn webshop is verkocht, wat nu?

Op het moment dat u de webwinkel verkocht heeft, kunt u dit bij ons melden in uw eigen account (onderaan uw inbox) of via de mail. Graag ontvangen wij hierbij ook een scan van de verkoopsovereenkomst. Uiteraard is het netjes om alle lopende contacten nog wel in te lichten over de verkoop van uw shop. Zodra u ons gemaild heeft, zullen wij de shop op het platform de status Sold toekennen. Dit kunt u niet zelf doen. De administratieve afhandeling vindt hierna plaats.

15. Ik heb mijn webshop te koop staan maar heb toch besloten zelf verder te gaan met de shop, welke actie moet ik nu ondernemen?

Op het moment dat u toch afziet van het verkopen van uw shop, om welke reden dan ook, vragen wij u om een mail te sturen naar contact@webshopovername.nl met daarin de naam van de betreffende shop en de reden van het terugtrekken van de shop uit de verkoop. Doe dit altijd vanaf het e-mailadres waarmee u bij ons bent ingeschreven!

Op het moment dat wij uw mail ontvangen hebben, kunnen wij uw shop op het platform uit de verkoop halen. Wel vragen wij u om uw lopende contacten hiervan op de hoogte te stellen voordat wij uw profiel deactiveren.

Account


1. Hoe werkt de Geheimhoudingsverklaring?

De geheimhoudingsverklaring (ook wel ‘NDA’) is het juridisch bindende document, waarmee koper en verkoper zichzelf digitaal verplichten tot geheimhouding omtrent vertrouwelijke bedrijfsgegevens. U kunt dit standaarddocument hier ook inzien. De verklaring is opgesteld door ICTrecht en iedere getekende versie is door zowel koper als verkoper te downloaden als PDF-bestand in zijn/haar account op dit platform.

2. Wat als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Indien u nog geen wachtwoord heeft of deze bent vergeten, dan kunt u hier eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen. Op het moment dat u van ons geen mail binnen krijgt, vragen wij u om uw spam box even te checken. Als er daar ook geen bericht staat, kunt u een mail sturen naar contact@webshopovername.nl. Doe dit altijd vanaf het e-mailadres waarmee u bij ons bent ingeschreven!

3. Mijn wachtwoord resetten lukt niet, wat nu?

De meest voorkomende reden voor moeilijkheden rondom het resetten van het wachtwoord is het gebruik van meerdere e-mailadressen. We zien regelmatig dat een profiel is aangemaakt op een ander (bedrijfs) email adres dan waarmee u wellicht probeert in te loggen. Als u dit gecontroleerd heeft en het nog steeds niet lukt kunt u een mail sturen naar contact@webshopovername.nl. Doe dit altijd vanaf het e-mailadres waarmee u bij ons bent ingeschreven, anders zijn wij niet in staat om u op een snelle wijze te helpen.

4. Hoe kan ik mijn nieuwsbrief instellingen aanpassen?

Uw instellingen voor de ontvangst van de nieuwsbrief kunt u beheren via uw account op onze website. Op het moment dat u ingelogd bent en op uw e-mailadres klikt, ziet u een tabblad genaamd notificaties. Op die plaats kunt u aanvinken welke nieuwsbrieven u wel, maar ook welke nieuwsbrieven u niet wilt ontvangen. Na het wijzigen klikt u op verzenden en zijn uw nieuwe instellingen opgeslagen. Dit kunt u dus zelf op elk moment wijzigen.

4. Waarom krijg ik een foutmelding op mijn e-mailadres als ik een kopers / verkopersaccount wil aanmaken?

Op het moment dat u al eerder een profiel bij ons heeft aangemaakt, dan is het gekoppelde e-mailadres niet nogmaals te gebruiken voor een tweede account. Op die manier kan het dus nooit gebeuren dat iemand op 1 mailadres meerdere accounts heeft. Mocht u hier wijzigingen in aan willen brengen, benader ons dan even vanaf het betreffende e-mailadres.

Gebruik


1. Wat houdt de verificatie exact in?

Wij vinden het belangrijk om verkopers en kopers het vertrouwen te geven dat ze weten met wie ze in contact zijn. Daarom verifiëren wij pro-actief de accounts op ons platform. Dat houdt in dat wij de informatie die kopers en verkopers opgeven om zichzelf te identificeren controleren op juistheid. Op het moment dat wij zaken zien die niet correct zijn, dan wordt de persoon in kwestie bericht en het profiel geblocked.

Als verkoper ziet u deze informatie eenvoudig terug in uw berichten-inbox: Alle potentiële kopers waar u contact mee heeft zijn voorzien van een icoontje naast hun profiel naam. Indien er een groen vinkje naast de naam staat, dan hebben wij de gegevens van deze partij gecontroleerd. Indien er een grijs vierkantje staat, dan is dit account nog niet gecontroleerd. Accounts waarvan wij de gegevens niet kunnen verifiëren zetten wij op non-actief.

Stel u ontvangt als verkoper een bericht van een nog niet-geverifieerde koper en u wilt deze partij alleen toegang verstrekken na verificatie: Stuur ons dan een email op contact@webshopovername.nl en wij zorgen voor een snelle verificatie.

Wij adviseren kopers altijd om tijdens hun registratie gelijk al zo veel mogelijk informatie op te geven, zodat wij uw account eenvoudig kunnen verifiëren en uw contacten met verkopers geen vertraging opleveren. Om dezelfde reden kunt u het beste een zakelijk e-mailadres opgeven en geen Hotmail of Gmail account.

2. Wie kan er bij mijn gegevens?

De gegevens die u als verkoper invult komen in onze database te staan. Tijdens de inschrijfprocedure geven wij u precies aan welke gegevens publiekelijk zullen worden gebruikt en welke gegevens pas worden verstrekt na het overeenkomen van een Geheimhoudingsverklaring. Ook als eventuele kopers een Geheimhoudingsverklaring tekenen, moet u als verkoper nog handmatig de toegang voor deze mensen goedkeuren. En u mag deze uiteraard ook weigeren: In dat geval wordt er niets gedeeld.

3. Zijn mijn gegevens veilig?

In overeenstemming met onze Algemene Voorwaarden en het Nederlands recht, spannen wij ons maximaal in om alle gegevens veilig op te slaan. Bovendien testen wij daarnaast veelvuldig en zorgvuldig. Op ons platform zult u dan ook nooit e-mail adressen of webshop-adressen van advertenties vinden. Ook namen van bedrijven en personen worden op ons platform niet getoond. Pas na het tekenen van een Geheimhoudingsverklaring worden enkele gegevens tussen (potentiële) koper en verkoper gedeeld, dus na de uitdrukkelijke goedkeuring van beide partijen.

4. AVG

In overeenstemming met de AVG, kunt u bij ons uw gegevens inzien en verwijderen.  Vanwege de aard van ons platform zijn er verschillende mogelijkheden, afhankelijk van uw accounttype en geschiedenis. Voor elke (sub)categorie waar u in valt hebben wij andere mogelijkheden/beperkingen om gegevens te verwijderen. Inzien kan hier.

Hoe werkt het
  • Gratis aanmelden
  • Handmatige verwerking
  • Persoonlijk contactmoment
  • Live voor 20.000+ kopers
  • Uw webshop verkocht!

Contact

Adres
Burg. Haspelslaan 13
1181 NB Amstelveen
Nederland
Bel mij terug
Tel: 020-2184499
E-mail: contact@webshopovername.nl

Ander bedrijf verkopen? OvernameAdvies.nl
 
Aanbod Onze Diensten Kennisbank Over ons

Bedrijfswaardering Financieel Juridisch Marketing Techniek Overnameproces

© Copyright 2021   Affiliates Algemene voorwaarden Privacy policy

Inloggen

×


 
wachtwoord vergeten | registreren
Bedankt voor uw aanmelding

Sluiten
×

Registreren als verkoper

Al een account? log dan hier in
  
Upgrade annuleren 
Full Membership:
Upgrade uw basis account naar een full membership, voor meer mogelijkheden:
Meest Gekozen

1 Jaar

149,-

  • Reageren op alle profielen
  • Accountverificatie
  • Alle webshopdetails inzien
Incl. WebshopOvername Handboek als e-book
t.w.v. € 23,99!
WebshopOvername Handboek

1 Maand

49,-

  • Reageren op alle profielen
  • Accountverificatie
  • Alle webshopdetails inzien
Incl. WebshopOvername Handboek als e-book
t.w.v. € 23,99!
WebshopOvername Handboek

Eenmalig

29,-

  • Reageren op 1 profiel
  • Accountverificatie
  • Details 1 webshop inzien
Alle bedragen excl. 21% btw. Full memberships worden niet automatisch verlengd. Betalen kan op zakelijke factuur, met iDeal, Creditcard, Paypal of Bancontact